2014. október 16., csütörtök

Hogyan telt az első nap Broadstairsben? - Horváth Tímea

Amikor felébredtem és lementem a földszintre, azt hittem, hogy a Mennybe jutottam, mert volt nutella, az igazi fajta. Isteni finom volt. Miután befejeztem a reggelit Mrs. Morelli nagyon kedves volt és megmutatta az utat az iskolához. A reggeli tanóra nagyon érdekes volt. Philip, egy angol anyanyelvű tanár tanított bennünket. Nagyon jó volt hallani a kiejtését. Írtunk egy rövid tesztet, majd tanultunk még egy kicsit. Délután aktív program volt. Broadstairst kellett körbejárnunk és kérdésekre válaszolnunk a várossal kapcsolatban. Nagyon hasznos volt, mert megtudtunk sok mindent az épületekről, a tömegközlekedésről, és az emberekről akik itt élnek. Este egy igazi színész jött hozzánk. A feladat az volt, hogy csapatokban kellett eljátszani egy szituációt. A tanárok és a diákok nagyon ügyesen csinálták, mert mindenki jól érezte magát és senki nem érezte kínosnak a helyzetet. Olyan 10.00 körül értem haza és mentem lefeküdni. Egy nagyon jó nap volt. Már nagyon várom a holnapot...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése