2019. október 28., hétfő

Hunfalvi Anett - Tesco a Westwood Cross-on

Az én munkahelyem egy Tesco áruház. 
Az elején voltak félelmeim, nem tudtam elképzelni, hogy élvezni fogom azt, amit itt hetekig minden nap csinálnom kell.
De pozitív csalódás volt minden.
Bev, a felettesünk mindig kedves és mosolygós, aggódó. Ez pedig nagyon fontos, mert így nem kell reggel arra gondolni, hogy “megint munka, nincs hozzá kedvem”.
A Westwood Cross-on található a munkahely, busszal könnyen megközelíthető. 
Rendelkezik egy hatalmas ebédlővel a dolgozók részére, itt szokták az emberek tölteni a szünetjüket.
Szinte minden nap ismertem meg új embereket, és ez az, ami a legjobban tetszett. Szerencsére mindenki barátságos volt, ha nem értettem valamit elmagyarázták máshogy. Pozitív gondolkodású emberekkel találkozhattam és tanultam is tőlük.
A kedvenc részlegem a játék osztály volt. Imádom a gyerekeket, minden nap láthattam ott őket, vidám volt a napom. 
Összességében ez egy pozitív csalódás volt, de elmondhatom, hogy szerencsés vagyok, hogy ilyen emberek közé kerültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése