2019. október 28., hétfő

Kulcsár Klaudia – Munkahelyem a M&S

Én a Marks and Spencer nevű boltban dolgozom, ami a Westwood Cross shopping centre-nél található. Ebben a boltban több részleg van, köztük a ruha, az élelmiszer és a kávézó. 
Velem együtt dolgozik Anna, Ádám és Dominik is. Azonban én Annával, Dominik pedig Ádámmal szokott párban dolgozni, felváltva a kajás és a kávézó részlegen. 
Mielőtt elkezdtük volna a munkát, előtte héten ellátogattunk az áruházba, hogy megismerkedjünk a menedzserünkkel, illetve, hogy megnézzük hol is fogunk dolgozni. Meglepődtem, ugyanis arra számítottam, hogy a boltnak csak ruha részlege van, de örülök neki, hogy van más is. A másik dolog amin nagyon meglepődtem az az volt, hogy milyen kedvesek az emberek, mind a kollégák és a vendégek is. 
Minden nap más részlegen vagyunk felváltva a kávézó és az élelmiszer osztály között. Szerintem ez jó dolog mivel legalább változatos és nem teljesen monoton dolgot csinálunk. Amikor az élelmiszer részlegen vagyunk, akkor általában a polcokra pakolászunk és töltögetjük a dolgokat. Szerencsére mi Annával nagyon tudjuk élvezni. A kávézós részen asztalokat kell törölgetnünk, ételeket kell kivinnünk a vendégeknek, egyszóval pincérkedünk. Eléggé fárasztó tud lenni, de legalább gyorsan megy az idő amikor ott vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése